שי, הקריקטורות נפלאות כרגיל, מבחינת הרעיונות ומבחינת הביצוע. ברשותך שתי הערות-הצעות, אף על פי שקטונתי. 1. כדאי שתוסיף, כאשר זה נחוץ, כמה מילים על ההקשר שבו שובץ הציור. כוונתי לציורים שהופיעו בעיתון לא כקריקטורה עצמאית, אלא כאיור למאמר. ובמקרה שלנו - לא יזיק להוסיף לציור הגמל והבדווי הסבר, שזה איור למאמר על מסירת אדמות הנגב לבדווים. 2. כתב היד לא תמיד מספיק ברור. בקריקטורה של הבייגל, למשל, לקח לי רגע להחליט אם כתוב "לזלול" או "לזלזל", ואם כתוב "מחרימים" או "מתרימים".
מעולות כתמיד ב"ה, שי אולי כדאי שתיתן קישור לכתבונת ב"כיפה" http://www.kipa.co.il/tarbut/show.asp?id=38523&f=c ממש נהנתי מהעמוד שהעלו שם. הצורה בה הבעת את מה שעושה הרוח בתנועותיו ה'בנאדמיות'(מתגשמות) לבין איך שבאמת מגיב הבנאדם להתקלות עם רוח לא מתגשמת=), בקיצור- מדהים!
4 תגובות:
שי אהבתי את האחרון מישתמטים מישתי צדדים
שי, הקריקטורות נפלאות כרגיל, מבחינת הרעיונות ומבחינת הביצוע. ברשותך שתי הערות-הצעות, אף על פי שקטונתי.
1. כדאי שתוסיף, כאשר זה נחוץ, כמה מילים על ההקשר שבו שובץ הציור. כוונתי לציורים שהופיעו בעיתון לא כקריקטורה עצמאית, אלא כאיור למאמר. ובמקרה שלנו - לא יזיק להוסיף לציור הגמל והבדווי הסבר, שזה איור למאמר על מסירת אדמות הנגב לבדווים.
2. כתב היד לא תמיד מספיק ברור. בקריקטורה של הבייגל, למשל, לקח לי רגע להחליט אם כתוב "לזלול" או "לזלזל", ואם כתוב "מחרימים" או "מתרימים".
מעולות כתמיד ב"ה,
שי אולי כדאי שתיתן קישור לכתבונת ב"כיפה" http://www.kipa.co.il/tarbut/show.asp?id=38523&f=c
ממש נהנתי מהעמוד שהעלו שם.
הצורה בה הבעת את מה שעושה הרוח בתנועותיו ה'בנאדמיות'(מתגשמות) לבין איך שבאמת מגיב הבנאדם להתקלות עם רוח לא מתגשמת=), בקיצור- מדהים!
תודה!
פרסום תגובה