יום ראשון, 15 ביולי 2012

השבת במקור ראשון







9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בושה וחרפה שבמדינת ישראל מתפרסמות כאלה קריקטורות נגד היהודים, זו אנטישמיות ישנה, מכוערת, פרימיטיבית, גסה ובוטה. אם זה היה קורה בכל מדינה אחרת, כבר מדינת ישראל הייתה פותחת במתקפה דיפלומטית.
אני קורא לכם להסיר לאלתר את הקריקטורה, שאם לא כן, אאלץ להגיש תלונה לרשויות כנגדכם.

אנונימי אמר/ה...

איזה קטע - גם החייל הוא יהודי, אפילו שהוא לא הולך עם בגדים של פולני מהמאה השבע-עשרה.

חגי נוימן אמר/ה...

זה משעשע. גם הקריקטורה, וגם הטוקבק הראשון. :) (זה לא שתול שלך שי, נכון?)

אנונימי אמר/ה...

תרגע תרגע
עשה טובה אל תתחיל עם העניין של האנטישמיות, זה כבר מעייף. לך תגיש תלונה. הקריקטורה היא לא נגד היהודים, היא נגד אי הגיוס של החרדים שלא נושאים בנטל.

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

חגי, זו לא תגובה שלי אבל יש לי הרגשה שהיא לא אוטנטית

Neriya barlevav אמר/ה...

שי - הקיריקטורה עם "הכיבוש" פשוט גרמה לי לעיין ולהסתכל בה עוד ועוד
כל כך הרבה יופי ( במיוחד אהבתי את ה "ה" ו"כ" המולחמות)

עוד אחד לקיר

חגי נוימן אמר/ה...

או שמישהו באמת יגיש תלונה, ואז יגלה את נפלאות הדמוקרטיה, וביניהן חופש הביטוי. אני בטוח שזו תהיה עבורו חוויה מכוננת.

משפטים לפייסבוק אמר/ה...

משעשע במיוחד :)

יהודית אמר/ה...

שי, פשוט: יפה, יפה, יפה.

קולע, ומתאר באופן ענק אץ המציאויות!!