יום שני, 2 באפריל 2012

יצא מעבר לקו 2!

7 תגובות:

Sonia אמר/ה...

שלום,
הספר החדש שהוצאת נראה ספר ממש טוב!
הוא כבר יצא לחנויות?
אני אשמח לקנות אותו ברגע שהוא יצא...

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

כן, הוא כבר נמצא בחלק מהחנויות ואפשר לקנות כבר גם באינטרנט.

אנונימי אמר/ה...

שי הכחול על הפרצוף זה השפעה מאווטר ?כמו שהכתום מהספר הקודם היה מהגירוש?... מזל טוב

אנונימי אמר/ה...

הים קראתי את מעבר לקו 1 לקחתי מהספרייה בכפ"ג פשוט ספר גדול וגאוני
איפה ניתן להשיג את 2

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

כשמקליקים על ספר ברשימת הספרים שמשמאל, עוברים לאתר של מודן עם אפשרות לקנייה של הספר,
תודה.

Sonia אמר/ה...

שלום,
המשפחה שלי רוצה לעשות חולצה \ סוודר משפחתי, ואנחנו לא יודעים מה לכתוב על החולצה \ סוודר ומה לצייר עלוי. אנחנו רוצים לעשות את זה לכבוד הבר- מצווה של אח שלי.
אם יש לך רעיונות לכיתוב ולקריקטורה שקשורה לבר- מצווה (או לפרשת קורח,הפרשה של אח שלי), אני אשמח לקבל הצעות בהקדם האפשרי.
פסח כשר ושמח!

אנונימי אמר/ה...

היי שי..
אנחנו בדיוק משלימים פערים בילדות חחח (ילדות עשוקה..) P:
איפה אנחנו יכולים לרכוש גם את הקלסיקות של בבא?!
ממש מהספר הראשון..
תודה