יום שני, 23 בינואר 2012

הטור של ידידיה מאיר, האיור

2 comments:

יעל אמר/ה...

שלום שי, אני עוקבת אחר עבודותיך בהתפעמות, ונהנית מאוד מאוד. אני מאיירת חובבת, ורוצה מאוד ללמוד טכניקות עכשוויות של איור, וצביעה, ולהתמקצע. קראתי שאתה למדת לבד, ואני גם בדרך כלל כזאת. רציתי לשאול אותך איך לומדים את זה - מספרים שמלמדים? מפורומים באינטרנט? מאיורים אחרים שפשוט מנסים להעתיק? איך אני יכולה לדעת באיזה ציוד משתמשים היום? אני ממש סקרנית איך למדת אתה. תודות, יעל (אני מעיזה בחוצפתי לשאול, אם אפשר שתענה לי למייל orikori1@gmail.com)

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

תודה יעל,
מאוד קשה לנסח את דרך הלימוד שלי אבל באופן כללי זו תוצאה של היחשפות, גם לסגנונות ויוצרים שונים, וגם כלים שונים. ניסיתי, בילדות, להבין איך היוצרים השונים עובדים, באיזה כלים וחומרים הם משתמשים, מה הטכניקה שגורמת לעבודה שלהם להיראות כפי שהיא נראית, וניסיתי בעצמי.
עוד כלי חשוב הוא הרישום, בד"כ בפנקסים קטנים, רישום מהיר של מה שלנגד עיני.
זהו, על רגל אחת.