יום שבת, 25 בדצמבר 2010

השבת במקור ראשון
















6 תגובות:

Adam אמר/ה...

אני מניח שזה חייב להיות קטשופ של אסם בטעם צ'ילי

לצ'לי - כי לאובמה יש אהבה מיוחדת לצ'ילי
http://www.huffingtonpost.com/2008/03/04/obamas-chili-recipe_n_89826.html

לאסם - הקשר של אובמה לאסם
http://www.jewlicious.com/2008/11/25/obamba-chocolaty-israeli-goodness/

Jameel @ The Muqata אמר/ה...

שי: אתה ענק!

ציירתי אובמה הבוקר לפי הדרכתך ב"מקור לילדים"

יישר כחך!

חננאל תורגמן אמר/ה...

כמו שכבר אמרתי הפינה הזאת הבאת קונטרס לכל שאר הפינות של "איך מציירים..."!

אנונימי אמר/ה...

שלום שי,
קניתי השבוע את "אסטריקס וירושלים של זהב שחור" בעריכתך (והצצתי גם ב"ילדותו השניה של אובליקס) ולמרות הציפיות הגבוהות, קצת התאכזבתי.
א. המילים מודפסות ולא כתובות בכתב יד (שלא כמו בספרים הישנים, ואפילו לא בספריך - כדוגמא מעבר לקו). לדעתי הקומיקס מאבד ככה מערכו.
ב. אולי זה קשור לזה שגוסיני כבר לא היה שותף לכתיבה - משהו היה חסר לי בספר הזה. לא נראה לי שזה גילי (27), כי אני עדיין נהנה לקרוא את "בריטניה" ואת "קלאופטרה".
ג. "פלשתינה" או "יהודה"? עד כמה שאני יודע (או שאני טועה) בתקופתו של אסטריקס, שהיא תקופתו של יוליוס, עדיין קראו לארץ "יהודה". הרומים התחילו לקרוא לארץ "פלשתינה" רק אחרי החורבן שהיה כמאה שנים מאוחר יותר.
ד. תמשיכו לתרגם ולהוציא עוד אסטריקסים!
איתן

אנונימי אמר/ה...

שי אפשר את הפלפון שלך

סיון אמר/ה...

איורו של אובאמה חזק ביותר!