יום ראשון, 10 באוקטובר 2010

השבת במקור ראשון
















7 תגובות:

אלנתן אמר/ה...

שי שלום. שמי אלנתן ואני בכתה ה'. גם אני רוצה להיות קומיקסאי. הייתי רוצה לדעת איך אתה צובע את הקריקטורות שלך - האם ביד או במחשב? אם ביד - באלו צבעים? תודה!

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

כבר כמה שנים שאני צובע במחשב, מלבד מקרים חריגים.

אלנתן אמר/ה...

האם אתה גם מצייר במחשב? אם לא - כיצד אתה מעביר את הציור אל המחשב?

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

אני מצייר על נייר וסורק

אלנתן אמר/ה...

תודה שי

סנופקין אמר/ה...

א- ציורים נהדרים, הציור מ2006 שוכן אצלי באחת המגירות יחד עם עוד עשרות רבות (ייתכן שמדבור במאות) של ציורים נוספים שלך שנקרעו כבדך קבע מהעיתון השבועי, כבר כמה שנים אני נוהג לעשות את זה, היתה תקופה שהייתי רב עליהם עם אחי הקטן....
ב- גולדה נראת דומה מדי ליקירנו בן גוריון...
ג- לא יותר נח לך לצייר עם עט גרפי?

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

א- אני שמח שציורי כבר לא מערערים את שלום ביתכם,
ג- לא