יום ראשון, 3 באוקטובר 2010

השבת במקור ראשון




5 תגובות:

סנופקין אמר/ה...

כמו כל שבוע מחדש- להתגנב לסלון, לדפדף ישר לעמודים עם הקריקטורות, לחייך לעצמך בשקט, לסגור את העיתון ולחזור לעזור בבית.....

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

אתה כותב יפה סנופקין, למרות שעכשיו אני כבר לא אוביקטיבי,
אתה עושה עם זה משהו?

סנופקין אמר/ה...

א- תודה רבה.
ב- כן, אני משתדל לכתוב, אני הברנש עם הסיפור משבוע הספר, ואותו ברנש [בדיעבד] מהפאנל על הכלבים, דרך אגב- לקחתי את עצתך, צירתי כמה ציורים, ובזה נגמר העניין, כנראה אני צריך להכריח את עצמי לשבת ולצייר.
יומטוב שבת שלום- אלעד.

נ.ב- עצות, הערות, הארות- יתקבלו בשימחה רבה מאוד!(יש בעיה לשים פה את המייל שלי או את הנייד?)

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

איןן שום בעייה

סנופקין אמר/ה...

kitaon@walla.com

0507-902070

אני אשמח מאוד להערות מכל סוג! תודה רבה ושבת שלום!

אלעד.=]