יום שלישי, 27 ביולי 2010

מעשה העז - טעימה ראשונה


7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כמה סיפורים אתה הולך לעשות חוץ ממאויב לאוהב ומעשה עז?

דבימון אמר/ה...

זה רק אני או שיש שם את "הכנר על הגג?"

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

לאנונימי, בשלב ראשון כנראה ארבעה,
לדבימון, זה גם אתה וגם הכנר,

אריאל אמר/ה...

מצטער שהייתי אנונימי פשוט לא ידעתי כ"כ איך משתמשים בזה. שי.יש מצב להתיעץ איתך בכמה דברים? לדוגמא אני רוצה לקנות לוח גרפי של wacom אז איזה היית מייעץ לי לקנות?מצטער שלא מצאתי מקום אחר להתייעץ איתך. תודה

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

אני משתמש בלוח קטן, גודל אפקטיבי: 9.5 על 13

חננאל תורגמן אמר/ה...

שי, ממש מושקע. אהבתי את החסידה שעל הארובה. דבימון זה אתה ואני(תעשה היקש לבד). לאריאל עדיף לך להשקיע באינטוס 4, בעניין הגודל תחליט לבד מה נח לך הרבה מעדיפים A6(כמו שי).

ד"א שי ראית את מה ששלחתי?!

אריאל אמר/ה...

תודה רבה לכם!!! בלעדיכם לא הייתי יכול לבחור!