יום ראשון, 9 במאי 2010

השבת במקור ראשון




7 תגובות:

דבימון אמר/ה...

אני אומנם מנוי על מקור ראשון,אבל נראה לי שצריך הסבר על מה הקריקטורה של האישה עם השיער האדום....

חוץ מזה,אהבתי מאוד את השילוב של העט מכחול בעננים-בקריקטורה של הבחירות. בכלל,זו ממש אומנות לצייר עם קווים עבים וקווים דקים,ולא בכלי אחד כל הזמן.... אני כל הזמן מנסה ולא הולך לי :-( בלי להעליב,רואים את זה אז כשהתחלת להשתמש בעט מכחול במסע הציד של בבא וביהוצפן (אחלה קומיקס,ולמרות שהעם אמר את שלו דאז-אני ועוד כמה משתוקקים לספר שני...) אז זה נתן לקומיקס שלך מראה קצת מוזר,מסתורי כזה...(במחשבה שניה-אולי זה די הסתדר-כי יהוצפן זה קומיקס בלשי ומסע הציד מתרחש רובו במדבר...)
במיתישלח-ציירת רק בעט מכחול,והיום אתה עושה את השילובים ממש טוב(בובקע למשל).
מצטער אם הייתי קצת ביקורתי או חוצפן

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

דבימון, לא הרגשתי שום חוצפה אבל זיהיתי שתי טעויות: א.לא עירבתי בציור העננים שום כלי מעבר למכחול.
ב.דברו של העם בעניין יהוצפן היה שצריך להמשיך, אני זה שלא רצה...

לירז אמר/ה...

אהבתי את השתיים האחרונות :)

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

תודה

דבימון אמר/ה...

צודק שי,פשוט התכוונתי לשילוב של הכלי ושל הצביעה במחשב (בעננים)

ori אמר/ה...

שי, מצטער שלא הגבתי בזמן האחרון.
מאוד אהבתי את הקריקטורה על אנגליה. ד"א יש כבר תיכנונים לשבוע הספר? 

חננאל תורגמן אמר/ה...

שי באמת שלפעמים אני שואל את עצמי מבאיזה צינור אתה משתמש כדי לנתב את הרעיונות הטובים האלה?! ממש אהבתי את הביצוע של השער ל'דיוקן'-מופשט ומובן.
הספירה לאחור שנונה ועם הערבים צריך לקרוא את הכתבה. חוץ מאנגליה, אתה מתכנן לעשות משהו שגם קשור לישראל?(לפי התחזיות...)

רק שממש חבל שעכשיו אי אפשר עוד לעקוב דרך העיתון אחרי "מעבר לקו2", הוא באמת היה מוצלח, יותר מהראשון!(למרות בד"כ זה הפוך) מחכה בקוצר רוח! =)

חננאל