יום ראשון, 7 במרץ 2010

השבת במקור ראשון











8 תגובות:

דבימון אמר/ה...

הקריקטורה עם האלכוהול-כמה נכון וכמה עצוב.....
נכון השדרן ממעבר לקו? (אילן ציץ מזרוב)

זיו אבו אמר/ה...

שי בתמונה הרישאונה זוהו חברה של זוטה מלעזזל אם בבא

דבימון אמר/ה...

וואלה,היא די דומה לה.....

אבל אני לא חושב ששי התכוון אליה כשהוא צייר את הציור... (אני יודע כיראיתי את הכתבה)

זיו אבו אמר/ה...

והקוף מבבא בתנך ...סתם

מורד שטרן אמר/ה...

מעולה, מעולה! :)

טויגוס אמר/ה...

שי, מדהים כמה נכונה ואמיתית התמונה שאתה מצייר. האמת העצובה מתגלית כאן בכמה "קיקושי" מכחול. יהי רצון ושלטונות ישראל יראו גם הם את התמונה בצורה כזאת.

אנונימי אמר/ה...

שי, אני מגרד את פדחתי בפליאה אתה פשוט גוש אחד גדול של כישרון.
אני שומר את כל משפטיך ההומריסטים
ליצירות הקומיקס שלי.
אין מקור השראה יותר טוב ממך.
אני מקשט את ארוני בציוריך אתה ממשיך להפתיע וספרי הקומיקס שלך יישארו לא רק לעשרות הקרובות אלא למאות הבאות.
הלוואי ואהיה כמוך!
נ.ב. אתה גר ביישוב צופים נכון?!

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

תודה לכל המחמיאים