יום שלישי, 9 במרץ 2010

מעבר לקו 2 - 24


8 תגובות:

חננאל תורגמן אמר/ה...

התשובה היא שאם מכוונים את הנשים אז תהיה גאולה והצלה לעמ"י שהרי מרדכי הוא זה שכל הזמן דחף את אסתר...

ושי איך אתה קובע איפה לעשות איזה צבע של צבע אחיד בצביעת האנשים(במקרה הזה)או שאר דברים ע"מ שיהיה פחות מודגש? אם כך מה מיוחד בסטנדר מאחור שצבוע בכחול ובסידור שעליו?

דבימון אמר/ה...

אני מניח שלשי יש ניסיון בדברים האלה...

בכל מקרה,ההשערה שלי זה שהסטנדר והסידור מוצגים בצבעוני לא בגלל שהם חשובים-אלא בגלל שהם רק קרובים למי שמסתכל על הפריים. נכון שלפעמים עצמים/דמויות שקרובות בכל זאת צבועים בצבע אחיד-אבל זה כשרוצים להתמקד במי שנמצא רחוק יותר. כנראה כאן שי רצה להבדיל את הסטנדר והסידור משאר הפריים... 

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

ענית יפה דבימון, תודה שהחלפת אותי.

דבימון אמר/ה...

אולי תתפלא שי,אבל אף אחד לא לימד אותי את זה-זה מ"נסיוני הוותיק" בקומיקס בכל מקרה-זו מחמאה בשבילי...(כיוונתי לדעת גדולים...)

זיו אבו אמר/ה...

שי למה הרב בריבוע הרישואן אם טלית ובשני בלי טלית ?.??

חננאל תורגמן אמר/ה...

מצטער, אבל לא כיוונת לדעתי,ברור לי שהוא רצה להפריד את הסטנדר ומנקודת היחס של הצופה ע"מ שיתרכז ברב אבל עדיין שאלתי מדוע הם בצבע שונה ולא ירוק.
שאלתי השניה היתה : שהרי ברור שצריך לצבוע את הדמויות שאני לא רוצה שיתפסו צומת לב יותר מדי גדולה לעומת הדבר המרכזי,אבל עדיין אם תשים לב בחושך זה יהיה בצבע כחול,משום מה הפעם בצבע ירוק ואולי ע"מ ליצור חום אז אדום אבל יש מקרים שלא תמיד קבוע או שאולי עוד צבעים מגדירים מצבים שונים?!

דבימון אמר/ה...

בדיוק. ענית לעצמך. (חננאל)

חננאל תורגמן אמר/ה...

עוד פעם רתה יורד רק לחצי דעתח, הואמנם אמרתי מעט דברים אבל אנסה הפעם להיות מובן:
1.שי- מה היה שונה לצבוע את הסטנדר בנפרד ולא גם בירוק?
2.למי שמבין או שיש לו ניסיון מספיק כשיר- האם ישנם עוד צבעים שמביעים מצבים שונים?