יום שלישי, 2 במרץ 2010

מעבר לקו 2 - 23


10 תגובות:

זיו אבו אמר/ה...

שי ממש אהבתי גם הספר שאי מחזיקה ביד זה כול כך מדויק

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

תודה זיו

זיו אבו אמר/ה...

שי יש לי שאלה העט מיכחול שאתה מישתמש או של חברת"faber castell"?

דבימון אמר/ה...

אני אומנם לא יודע של איזה חברה העט,אבל אני יודע שאי אפשר להשיג אותו בארץ (שי אמר לי) אני השגתי אותו בצרפת

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

של PENTEL

זיו אבו אמר/ה...

דבימן לא הבנתי אותך אז מוכרים או לא מוכרים??[בארץ]

לירז אמר/ה...

אהבתי את הרעיון! :)
רק שאלה- איזה ספר היא מחזיקה ביד?
ועוד אחת-
יש לעט מכחול שם אחר? כי שאלתי בחנות אומנות ואמרו לי שהם לא מכירים מושג כזה...

זיו אבו אמר/ה...

ללירז אני מבקש עט גרפיט או עט לדסקים ככה זה אצלי

חננאל תורגמן אמר/ה...

מה עט לדיסקים זה מה שנקרא עט מכחול?
שי מאד אהבתי הראתה כאן את אהבתך הכנה לשומרון המסולע וההרי עם עצי הזית והחיטה ביניהן קיצר פשוט אין!
גם כן מאד האהבתי את הרקע של הפלאפליה או בית קפה!

זיו אבו אמר/ה...

חננאל בעיקר עט גרפיתי