יום שלישי, 19 בינואר 2010

מעבר לקו 2 - 17


11 תגובות:

זיו אבו אמר/ה...

האבתי ממש טוהוב

דבימון אמר/ה...

למה אחרון? (ניגודי אינטרסים) בגלל שצ'ארטר כבר חטף מכות מיס"מניקים? (מעבר לקו 1)

דרך אגב,בקשר לתחרות קומיקס של אותיות,אפשר לשלוח לך את היצירות כדי שתאיר ותעיר לי עליהן לפני שאני שולח למערכת? (אם זה רמאות,אשמח בכל מקרה שתאיר/תעיר לי גם אם אני לא יעלה לשלב הבא...)

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

מצטער דבימון אבל תיאלץ לשלוח למערכת כמו כולם, זה כבר יגיע אלי מהם. בהצלחה!
תודהה זיו

זיו אבו אמר/ה...

שי למה הילד בסוף נירא כזה "ניכנך"

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

אל תסתכל בקנקן...

זיו אבו אמר/ה...

שי קיבלת את מה ששלחתי לך לאם יול [לא יודע איך כותבים את זה באנגלית]

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

לא, באיזה צורה אני אמור לקבל את זה?

חננאל תורגמן אמר/ה...

יפה מאד מחכה לבאים!
רק אולי לפחות מבט מבועט-נבהל על פני הילד, אולי לא כל אחד פאנט מהשורה בשביל לעמוד מול יס"מ אבל כל אחד יראה אותו פרצוף במצב הזה...

זיו אבו אמר/ה...

בדואר האלקתרוני היואצת של בית הספר שלי דיברה איתך אל זה

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

לא הגיע אלי, בקש מהיועצת שתדבר איתי שוב...

זיו אבו אמר/ה...

שי אם אפשר מה הכתובת אימל שלך העיועצת נירא לי דיברה איתך ליפני שבועיים בערך