יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

מעבר לקו 2 - 11




6 תגובות:

דבימון אמר/ה...

למה?
למה זה הפרק האחרון ב"עולם היצירה"??? הרעיון של הגולם היה כ"כ טוב!


ודרך אגב,שי,נרשמתי להרצאה שלך(שבחנוכה) אני יכול להביא את לעזאזל עם בבא שתחתום לי?

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

הגולם לא חייב להופיע רק בפרקים של "עולם יצירה" ...
בוודאי שאתה יכול, אחתום בשמחה.

יוחאי מילר אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
חננאל תורגמן אמר/ה...

אז עוד פעם אתה רומז על 'שמירה על המסורת' - האף היהודי הנצחי(שלך) וזה שצריך לכתוב 'אמת' וכו'..
חחחחח.... מחכה כבר להמשך!

ד"א אתה יודע עם איזה צבעים הכי טוב לצייר על הקיר?(בלי ללמוד תכניקה מסובכת...),תודה

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

אני לא כ"כ מבין בזה אבל נראה לי שצבעי שמן או אקריליק.

אנונימי אמר/ה...

האמת שי, קצת יצא לי מהאף =)העולם היצירה הזה. 6 פרקים בלי הרבה פואנטה? לא מתאים לך.
בכל מקרה אני גוזרת ושומרת את כולם..הפרק האחרון היה ענק!! (עם הפנימיסט והרפורפיזציה)
ורציתי לדעת אם יש לך הרצאות באזור בחיפה ואם כן מתי