יום שלישי, 1 בדצמבר 2009

מעבר לקו 2 - 10


7 תגובות:

אלעד אמר/ה...

אתה מתעלה על עצמך בסדרה הזאת... כל רעיון הגולם הזה כל כך חזק! :)

מה שכיף בדמויות של מעבר לקו- זה שאתה יכול לזהות את מקביליהן במציאות, ודרך הפריזמה שלך אתה יכול לראות את הביקורת מחד- ולחוש אמפתיה וחיבה כלפיהן מצד שני...

אני חושב שהפייבוריט שלי הוא הרב, ואחריו נחמן. P:

omer.ron אמר/ה...

הספר מצחיק בטירוף!!!
חובה לכל ישראלי, גם לאלה שלא משוגעים על קומיקס.
כל הכבוד...

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

תודה לשנייכם,
אלעד - לא קוראים לו נחמן אלא נתן.

אורי אמר/ה...

אנוכי דווקא לעומתך אלעד, אוהב את ספרי הקומיקס האיכותיים של ההסטוריה.
אני אוהב את דרך ההומור שבאה לידי ביטוי מהתנך, מהמשנה ומהתלמוד והתקופות שאחר כך (אם אתה מבין למה אני מתכוון)....

אבל בכל זאת הספר מצוין!
יישר כח! עלה והצלח! חזק וברוך!

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

תודה!
אגב, אתם מדברים על ספר אבל בינתיים זו סידרה המתפרסמת ב"דיוקן" של מקור ראשון, בסוף, בע"ה זה יהיה ספר (מעבר לקו 2).

גלעד אמר/ה...

אני חושב כמו אורי.... אני יותר אוהב את בבא, מיתישלח, יהוצפן א' וכ'ו...
מאשר את ה"מעבר לקו".....

אלעד אמר/ה...

סורי.. טעות שלי... אני מקווה שלפחות מובן מקור הטעות שלי בקשר לשם... :)

בכל מקרה, אני עוקב אחרי הסדרה במקור ראשון, ונהנה מאוד.