יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

מעבר לקו 2 - 6


8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא יכול לחכות לפרק הבא,
לראות איך נראה הגולם ממעלה נפצוצים...

עופר.

אורי אמר/ה...

יפה!

שי תקשיב, אתה חושב לעשות המשך ליהוצפן א' (יהוצפן ב'..)..
זה אחד הספרים שלך שאני הכי אוהב.
ולפי דעתי רוב מי שקרא את הספרים שלך (ויש הרבה)... מאוד אוהבים אותו!
אני אשמח אם תחזיר לי תשובה.

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

כרגע לא מתוכנן יהוצפן ב'.

אנונימי אמר/ה...

מממ... סוג של דחליל כזה.. חחח

חננאל תורגמן אמר/ה...

אהבתי ביותר!...מחכה להמשך...!
בקשר ליהוצפן אתוודא והשבוע נפל לידי הספר הדגול ואציין שנהנתי ממנו (אולי אפ' יותר מהשאר) במיוחד שהשניניות וההסבה של ימינו לאז- כמו שכאשר הם נוסעים עם העגלון של עתליה אז הוא אומר להם שהוא לא נכנס לשומרון... וכו'

יואל אמר/ה...

גם אני מחכה כבר לפרק הבא
רציתי לשאול:
אם אני רוצה לצבוע ציורים במחשב (בתוכנת gimpshop) אני צריך לוח ועט אלקטרונים?

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

יואל, אני לא מכיר את התוכנה שהזכרת אבל בכול צביעה במחשב נראה לי שעדיף להשתמש בעט ולא בעכבר.

יואל אמר/ה...

תודה, הבנתי שצריך את העט האלקטרוני כשראיתי את הצביעה שלך ורואים שלמרות שאתה צובע במחשב זה נראה כאילו אתה צובע ביד.