יום שלישי, 27 באוקטובר 2009

מעבר לקו 2 - 5


7 תגובות:

לירז אמר/ה...

חחח גדול!!

יש לך טיפים איך מציירים קריקטורה שתהייה דומה לדבר האמיתי? (כי לי, טוב... זה לא ממש הולך...)

אורי אמר/ה...

טוב את יודעת, שי צ'רקה זה שי צ'רקה לירז!
אבל אני יכול להמליץ לך על מיש'ו, כי אני בקשר עם המון קריקטוריסטים ברחבי הארץ, רק תגידי באיזה איזור את גרה!

אנונימי אמר/ה...

שי שלום
בשבוע הספר פגשנו אותך ונתת את הטלפון שלך לאבא שלי כדי שיוכל לדבר איתך לגבי ציור להזמנת בר המצווה שלי.
אני אשמח לדעת איך יוצרים איתך קשר. הקומיקס שלך בנתיים הולך מצוין!
לביא

מושיק גולסט Moshik Gulst אמר/ה...

הה הה... אחלה רעיון!

Adam אמר/ה...

לא יכולתי שלא להשתעשע במחשבה שככל שאדם "רחב" יותר נדרשת לו פיסת "ארץ" גדולה יותר, כדי ש"יוחזק" עליו.
לפיכך יש לסטריפ הזה משמעות נוספת ו"כבדת משקל", כשהקרקע נשמטת מתחת לאורי...

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

תודה לכולכם,
לירז, הטיפ היחיד שאני יכול לתת לך הוא: תתאמני,
אם יש לך כישרון בסיסי האימון יביא אותך לתוצאות טובות.
לביא, קח בחשבון שאני לא מצייר קריקטורות דיוקן של חתני בר מצווה וכדו' המס' שלי: 09-7676126.
מושיק, הרבה זמן לא נכנסתי לבלוג שלך, כבר קופץ לבקר.
אדם, בוא לא נעשה לאורי עוול, הוא רזה מאוד ובשום אופו אי אפשר היום להתייחס אליו כאל מאותגר משקל, הדייטה שלו לא באה לידי ביטוי מספיק בציור שלי, עוד לא הפנמתי מספיק את המימדים החדשים שלו.

אלחי אמר/ה...

ממ.. שי צ'רקה מצייר את צ'ארטר מצייר את שי צ'רקה.
יש איזה משהו לא פתור בין התפיסה הויזואלית שלך את עצמך לבין המראה שלך בפועל או שסתם אני מברבר בשכל?