יום חמישי, 17 בספטמבר 2009

שנה טובה


10 תגובות:

דבימון אמר/ה...

ענק!!!

אהבתי את הקישור בין הפטיפון,השופר והפרח
(הפרח שבצורת שופר והפרח שבצורת פטיפון)

דרך אגב,למה בזמן האחרון צ'ארטר מככב יותר בקריקטורות שלך מאשר בבא?
זה בגלל שעכשיו יש לך דמות יותר עכשווית?

גלעד אמר/ה...

שנה טובה גם לך שי!

shay charka אמר/ה...

תודה לכם!
ענית לעצמך נכון דבימון, בבא שייך לתקופה עתיקה, תאר לעצמך אותו מול גראמופון כמו שבציור, מבחינתו זה מדע בדיוני.

חננאל תורגמן אמר/ה...

אין עליך עליך ממש הקבלה טובה ועוד שהציפור זה "יונק דבש"... עשר! תנועת הריחוף בעננים...:)

shay charka אמר/ה...

תודה

אלעד אמר/ה...

נראה לי שאם בבא היה בזווית הזאת, הוא לא היה מרחף מול גראמופון, אבל אולי הוא היה מרחף מול שופרו של משיח...

חשבתי עכשיו שאולי אתה צריך לעשות מן 'תמונת מחזור' של הדמויות שלך... מהדמויות בעולם של בבא, דרך אלו בעולם של יודק'ה ועד לאלו בעולמו של צ'ארלי צ'ארטר... (כולל כל מני דמויות אחרות שזכו למעט פחות חשיפה, דוגמת מוקצה או צוונציק)
... כן אני יודע... אני נשמע כמו מעריץ נלהב... זה קורה גם לי לפעמים.

שתהיה לך שנה טובה של יצירה ממלאת, פוריה ומשמחת!

shay אמר/ה...

שיהיה לך שנה טובה ולכל בית ישראל!
וכמובן,תמשיך לצייר מדהים כמו שאתה עושה עכשיו.

לירז אמר/ה...

אהבתי!

שנה טובה שי!!

selvatico אמר/ה...

שי שלום.
ברכות מיוחדות לך, המשפחה שלך ואת העם היהודי.
shai're גאון של הרנסנס.
אני מעריץ את היהודים.

בגלל הגזע שלו ביצעה גאונים הגדולות של האנושות.
בנוסף אמנים גדולים.
אתה אחד.
יוצריהם של גיבורי ביותר הם יהודים.
נתראה בהמשך.
אני מאחל לך הצלחה רבה.
שלום

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

תודה סלבטיקו, גם לך!