יום שלישי, 29 בספטמבר 2009

מעבר לקו 2 - 1

התפרסם השבת במקור ראשון

7 תגובות:

חננאל תורגמן אמר/ה...

יפה, אהבתי!

אנונימי אמר/ה...

קודם כל, מזל טוב על פתיחת האפשרות תגובה גם למי שאינם "רשומים" במערכת הבלוגים.

ואז, מזל טוב לרגל צאתו של "מעבר לקו" לדרך חדשה, ואיזה זמן נבחר לשם כך אם לא תחילתה של שנה.

ומעבר לכל האיחולים, הסטריפ נחמד מאוד, והפאנץ' שלו פוגע בול על פי החוקים הקלאסיים, בנקודה שכלל לא הייתה צפויה (לפחות לי). ועם זאת, הוא מרגיש קצת שונה משלל הפרקים שפורסמו ב NRG (ואח"כ בספר). אני מתקשה להגדיר מדוע בדיוק הוא שונה, אך ההכרה היא השלב הראשון בדרך להבנה. לא?

עופר ב.

shay אמר/ה...

יפה מאוד,אני מחכה בקוצר רוח לקרוא את הספר!

שי צ'רקה Shay Charka אמר/ה...

תודה לשלושתכם,

עופר, אני לא יודע אם יש מקום לחפש הגדרה לשונות מעבר להתפתחות טבעית כתוצאה מהזמן החולף וההתבשלות שלי.

שי, קוצר רוח בשלב הזה עשוי להיות מסוכן, קח נשימה ארוכה כי עד שיצטבר חומר מספיק לספר תעבור כשנה.

לירז אמר/ה...

אהבתי את הרעיון!
"שיר אהבה בין הקב"ה לכנסת ישראל..."

פעם היה לנו באולפנה קטע כזה..- "רוצי בני קורא לך, ושולח אלף משוואות.."

דבימון אמר/ה...

שי,רק כמה שאלות:

א.למה כתבת בכותרת 1-2?

ב.שמת לב שהבחור המנןמש עם החולצה האדומה בסטריפ דומה מאוד לפרצוף בפרופיל של חננאל תורגמן?

ג.למה בתוויות כתבת BD -הרי זה לא קומיקס צרפתי?

חננאל תורגמן אמר/ה...

דבימון: 1. 2-עונה, 1-פרק
2.יש מצב אני שמתי סתם 'קישקוש' שיש לו דמיון אלי במקרה וכנראה זה גם קרה במקרה
ושי אריאל זילבר לא גידל כבר זקן?!