יום שני, 18 במאי 2009

לעזאזל עם בבא בידינו!


9 תגובות:

גלעד אמר/ה...

אפשר כבר לקנות אותו?

Yours Truly אמר/ה...

שיהיה בשעה טובה!

shay charka אמר/ה...

הספר יצא אתמול מהכריכייה, יקח לו כמה ימים להגיע לחנויות צומת ספרים ויותר מזה לסטימצקי.

תודה על האיחול!

חננאל תורגמן אמר/ה...

"מזל טוב" D:

נתי אמר/ה...

מזל טוב מתי שיצא לחנויות ישר רץ ליקנות

DMTsurel אמר/ה...

מזל טוב ובהצלחה!

shay charka אמר/ה...

תודה לכל המאחלים!

אברהם אמר/ה...

שי, בתור אחד שמכיר את הציורים שלך מאז פינת "אז מה?" ב"עמודי חמודי" ומאז יוני המכבי הקטן, אי שם בגליונות הראשונים של אותיות (אחרי הקומיקס של מיכאל נצר על עץ החיים, והקומיקס של אורי פינק על איזה גיבור-על נמוך כזה...) אני שם לב על עליית מדרגה רצינית...
אני לא מדבר על האיכות שבציורים הנראית לכל, אלא על ההתקדמות בלימוד התורה...
אם בהתחלה ציירת סיפורי צדיקים (כמו על ר' יהונתן אייבשיץ ב"ילדים") ומשלי צדיקים (כמו "משלי הבא"ח", זוכר?), המשכת למשניות (בבא), אח"כ גמרא (רבה בר בר חנה), והיסטוריה ("מבית לבית") אח"כ מדרשים (מדרש בבא), פתגמים חסידיים (צוונציק עם החסידה) ועוד יותר עומק לאגדות רבה בר בר חנה (מסע הציד של בבא), אח"כ כבר נכנסת לתוך החסידוּת עם "פתקאות מהשמים", ועכשיו כבר קפצת לקבלה...
מה הצעד הבא בתור...? קומיקס על כתבי האריז"ל?
אני מאמין שכל הצופים בפורום ישמחו לראות את הסיפורים הישנים שציירת בילדים ואותיות. מתי מעט זוכרים את הענתיקות הנפלאות הללו וחבל למנוע אותם משאר עם ישראל.
כמו כן יש לי כמה הצעות בשביל בבא ועוד, צור קשר: avraham725@gmail.com

shay charka אמר/ה...

תודה לך אברהם, אתה מזכיר עבודות שאת חלקן שכחתי לגמרי.
אני לא בטוח שעלייה תתבטא דווקא בטיפול בטקסטים גבוהים יותר, אולי דווקא יהיה נכון יותר אם אצליח לבטא את ההפנמה של כל מה שאני לומד, מטקסטים ובחיים, בסיפורים עצמאיים...
ואולי לא. אולי גם וגם.