יום ראשון, 3 במאי 2009

השבת במקור ראשון




3 תגובות:

arieldov אמר/ה...

שי שלום,
תודה על הציורים והאיורים הנהדרים.
רציתי לבדוק איתך אפשרות להזמין ממך עבודה ולא מצאתי כאן בשום מקום את הדוא"ל שלך. אודה לך אם תוכל לכתוב לי ל:arieldov@walla.co.il או לענות לי כאן ולתת לי את כתובתך.

כל טוב,
אריאל

yykurtz אמר/ה...

שלום שי!
הקומיקסים שלך עושים לנו במשפחה כיף גדול, תודה!
מה קרה לצוונציק?
כמה חבל שהוא נעלם! האם יש איזשהו פרסום שלו שאפשר לקנות?
ומה עם סיפור תקופת הבית השני?
אשמח לדעת
יעל קורץ, חמדת.
yykurtz@gmail.com

shay charka אמר/ה...

שלום יעל,
כייף לדעת, תודה,
צוונציק לא צבר מספיק עמודים כדי להפוך לספר, אולי יום אחד אאסוף סדרות קצרות לספר אחד שיכלול גם את צוונציק.
לגבי בית שני, את מתכוונת כנראה ל"מבית לבית", הייתי רוצה להוציא אותו לאור אבל קודם לצייר אותו מחדש, לשם כך אני צריך הרבה זמן פנוי (ואין דבר כזה) או מימון.