יום רביעי, 25 במרץ 2009

לעזאזל עם בבא - הכריכה


10 תגובות:

ori אמר/ה...

וואו כריכה ממש יפה!!!
מתי הוא יוצא לאור?

shulmit אמר/ה...

שי! אני מאוד מאוד אוהבת את הציורים והשנינויות שלך (גם הציור הזה מקסים כרגיל...).
לכן ודווקא בגלל זה, הייתי רוצה לדעת אם יש לך טיפים לציור דמויות קומיקס או סתם המלצות על ספרים ואתרים שימושיים..
תודה רבה! תמשיך לצייר ולהצחיק.. אין עליך!

shay charka אמר/ה...

תודה לשניכם.
הספר בשלבים מתקדמים של הכנה לדפוס, לא יודע לתת זמן של יציאה, אבל זה קרוב.
שלומית, יש לי מדי הרבה טיפים כך שלא אוכל לפרט כאן, נסי לנכוח באחת ההרצאות שלי, שם תקבלי את הבסיסיים.
בעיני כל קומיקס טוב, בספר או באינטרנט, הם שימושיים ללימוד מהם. אני לא אוהב ספרים שמראש נועדו ללמד קומיקס אבל זה עניין של טעם ובוודאי שיש טובים יותר וטובים פחות.

shay charka אמר/ה...

סליחה, לא שלומית - שולמית!

נתי אמר/ה...

שי מזל טוב על הספר החדש האם תוכל לומר מתי יצא וכמה יעלה?
(אפרופו איך קובעים כמה עולה?)

shay charka אמר/ה...

תודה,
מחיר הספר נקבע ע"י ההוצאה, "מודן" במקרה הזה.

טל שורש אמר/ה...

וואי יפה. אני בתור מעריץ ענק שלך שיש לו כמעט את כל הספרים שלך התנפל על הספר ברגע שהוא יצא. אני מקווה שתעשה עוד ספריי באבות

ori אמר/ה...

אז לפי מה שהבנתי... עדיף לא להשתמש בספר לימוד של קומיקס?

shay charka אמר/ה...

יש כאלה שנכון להם להעזר בספרים כאלה ויש שעדיף שילמדו לבד מהסתכלות בעבודות של אחרים, הסתכלות על העולם, ניתוח ומחשבה.

אהוד אמר/ה...

שבת שלום!
אני מעביר שיעור על מהותה של מצוות ביכורים, ואני רוצה לשלב במסר הסופי את הקומיקס שלך! (מ"בבא על המשנה")
שתי בקשות יש לי:
האם אפשר להשתמש בקומיקס? (שהרי כל הזכויות שמורות...)
אם תוכל לשלוח לי את הקומיקס עצמו, אודה לך מאוד! (אני בעצמי לא מצאתי אותו, אך הוא נמצא היטב בראשי... "יורד אדם לתוך שדהו וכו'")

תודה רבה בכל מקרה, ושבת שלום!